Klassåterträff 10 år tillbax i tiden!!!

Ihelgen var jag i Skurup på en återträff med mina gamla klasskompisar sen högstadiet som nu i år är 10 år sedan vi slutade!!! Helt galet....10 år......hur gammal börjar jag att bli!!???

Det var trevligt men det företaget som anordnade denna tillställning hade misslyckats totalt......vi betalde 400:- vars....och fick gå på Värdshuset i Skurup...Kvällensmeny:

* Fördrink - Päronsaft med lite bubbel
* Förrätt - Liten trekantig rostad macka med en laxbit en klick pepparrotsvisp med lite sallad
* Huvudrätt - Potatisgratäng, Stekt svamp, brun sås, 2 bitar Karré med mer än hälften senor
* Efterrätt - Sockerkaksbit med grädde o en lten bit aprikos på toppen

Kan man tycka att detta är värt 400:- .......Drickan till maten fick vi själv köpa!!!

Utöver detta klagande så var det jätte trevligt att träffa allihopa......i början var det lite nervöst faktiskt och jag tror att alla tyckte det.......det är ju några år sen vi träffades!!!! Alla var sig lika och hade det ok!!!

Här kommer lite bildet från kvällen:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0