Vaccinationen och biblioteket......

Efter att ha pluggat och latat mig innomhus hela dagen i princip.....fick jag vara så snäll att klä på mig lite ansändiga kläder och ta mig ut i den kalla kyla för att ta mig till vårdcentralen och få denna hemska vaccinations spruta....där mötte jag upp kära Gina och fick ett underbart samtal med henne och vi kom båda två på att det kändes inte ett dugg att få sprutan........Tack för samtalet i kylan vännen!!!=)

 Just nu är jag så sugen på att lägga mig i ett varmt solarie och bara få koppla av och kanske till och med slumra till lite......
När Tilda var på aerobic var jag o emil på biblioteket och letade böcker om vårat hus.....förr i tiden!! På nått sätt älskar jag biblioteket....så underbar tysnad och ro.

Tänkte att jag skulle vänta med att lägga ut foto på min bebis mage.......men nu måste jag nog ha expert hjälp av er, för det var en på min skola som tyckte att magen var aldeles förstor för att vara i vecka 19......"skiter väll jag i, jag kan ju inte rå för hur den ser ut......inte så att jag är tjock....har gått ner 2-3 kg på dessa 3 sista veckorna. Hur skall en typisk mage se ut i vecka 19 då?? Någon som vet ??

Nu skall jag ställa mig i duschen och bli varm....sen kallar soffan och tv tror jag!!

kram

Kommentarer
Postat av: louise

Finns väl ingen typisk mage... men jag va oxå jätte stor... Tror jag har bilder kvar nånstans.... Kram

2009-11-11 @ 15:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0