Storhandla, renovera, 1:a advent och julskyltning!!!!

Veckan som varit.......ja den bara försvann!!! O inte snacka om helgen........fullt upp!! Att handla på Willy´s i Staffanstorp.......var en upplevelse! Självservice kassor i en mataffär....vilken smart ide tyckte vi....och med en stor kundvagn traskade vi emot kassan och efter 20-25 min var vi äntligen färdiga vid självservice kassan.....:):)

Då var dom nya innerväggarna nästan helt uppsatta och vi kan snart börja sätta upp dom nya tapeterna och måla och nytt golv, Tilda är så lycklig över att det börjar se ut som ett rum nu!!!



Att man måste putsa fönsterna innan man sätter upp dom fina ljusstakarna och kanske någon fin gardin........jodå det tyckwr jag med....men att bo på malmövägen 24 och putsa fönster och efter 1 dag så ser man inte ut genom fönsterna igen.....tacksamt??!!!!??? Jag håller på att bli knäpp!! så nu när ni alla kör eller går förbi oss....se på våra fönster och tänk inte.....gud vad hon e lat som inte har putsat fönsterna för det har jag faktiskt!!!

Igår var vi i Ystad och handlade första saken till bebisen.......jag har haft sån ångest för om jag skall handla saker redan nu.....men detta gick inte och missa......Bebisen fick en jätte fin sacco säck (babysitter) i svar/grönt som jag köpte ny/begagnad av en jätte gammal kompis......Tack Emma!! 




Trevlig julskyltning i Tomelilla!! Mycket folk och massa jul musik!!! Tilda köpte ett super sött äpple.......som bara fastnade i tänderna!!! Jag köpte 1 par mamma byxor och 1 mamma tröja för 200:- för båda två!! Toppen bra!! Och denna outlet affär skall ligga Äsperöd, där dom tydligen har allt för barn, föräldrar, barnvagnar mm......www.villamagnolia.se är hemsidan till dom. 


Ha en skön vecka!! Puss o Kram
Jaha och i dag var det måndag och nya tag med livet och skolan!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0