Städa, pyssla och bowling sugen!!!

   Oj det var ett tag sen jag blogga ser jag!! Men allt är väll som vanligt!! Förra helgen var vi på Halloween kalas hos Julia och Martin......Linus fyllde år och vi åt gröna spagetti och blodköttfärsås till det!!! Spelade Twister och hade trevligt med barnen!!!!  Som det syns på bilden tyckte både pappa och dotter om att spöka ut sig!!!! :))

På kvällen satte vi igång med pumpalyktan!!! Den blev så fin!!

    


Dagen efter var Tilda trött på att vara häxa och hade blivit inspererad av Julia från gårdagen och ville vara ett troll.....Världens sötaste trollunge!!!!=)) När trollet var utklätt bar det av till kompisen Olivia på halloween fest!!!!


    På återförsäljningen i Ystad var jag och Julia, det var en hel del saker.....men det blev inget köp!!!!  När jag kom hem sen var hela tv-rummet fyllt av fotbollshuliganer då det vankades final mellan AIK och IFK Göteborg !!!!

Veckan som gått har bestått av pluggande och härliga besök av min mamma och svärmor........Ni e underbara!!!


Igår var vi i Simrishamn och badade med Tildas farmor och kusin Jack.......Stoltast på denna jorden är nog Pappa Emil som har en så duktig 6 åring som tog 4 simmärken på raken......Silver och Guld Pingvinen, Silver och Guld Fisken....... 





Nu väntar lite städning.......koppling av ett element och lite rivning av Tilda nya rum så vi kan få upp nya väggar!!!!  Puss o Kram
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0