Promenad i Byn, Julkortsfotografering..... & en härlig kväll!!!

Gick till Gina i eftermiddags och pratade lite.......då hon tyckte att vi kund gå en runda...visst tänkte jag!!! Är ju alltid trevligt med lite frisk luft!!! Vi tog en hel mysig runda på över 1 timme inne i byn och kolla skyltfönster, var på konsum och kollade på alla skumma människor i Tomelilla.......Då kom jag underfull med att jag e attsingen aldrig ute och går i byn.....faktiskt rätt mysigt och trevligt!!! Det får göras oftare!!

När jag hade hämtat Tilda på Fritids tog vi tag i vårat julkortsfotografering som skulle ha påbörjats för längesedan.....men men  nu e det gjort och vi lyckades nog få nått bra foto....Emil får vara med och bestämma i morgon!! I lucia linne och Tomte luva fick vi en liten julkänsla!!



Vika och sortera tvätt, plocka undan och diska.......Sista aerobic träningen......kl: 17.30 kom Gina, Marcus, Cornelis och Gordon på besök......och helt underbart....dom hade en hel middag med sig i plastpåsen....mmmmm Gina lagade spagetti & köttfärsås....Tack du!! Barnen lekte och hade trevligt, det hade även vi!! Kvällen blev sen och barnen tröttare!!! Då var det dags att läsa Mamma Mu för Tilda i sängen....åååå jag älskar Mamma Mu & Pettsson & Findus!!! Så mysigt!! När jag kommer ner tänkte jag sätta mig i soffan men nähä, det kunde jag glömma.....efter att 6 persone ätit kvällsmat, drukigt och tagit en kopp kaffe blir det mycket disk......med vad mer kan jag inte göra för att ha blivit bjuden på midda i mitt eget hus!!!! Så jag diskade gladeligen!!!

Nu sitter jag här och funderar på om duschen skall bli näst.....då börjar bebisen röra på sig där innne.....att känna den där inne i magen är en helt sjuk känsla....på ett sätt läskig och ett annat helt underbart!!!  Åååå Jag e så glad att jag har min familj och mina vänner.....vad ni betyder mycket för mig!!! Att nu själv få bilda familj skall bli underbart!!! Tilda hade på sig sin nya T-shirt i skolan idag.....som vi har gjort tillsammans ------>  Stolt som en Tupp....!!! Alla frågade ju vad det stod på den och hon fick ju tala om att hon skulle bli stora syster.......!!

God kväll alla kära!!!

Kommentarer
Postat av: Gina

Älskade vän. Varje dag jag får umgås med dig är en gåva. Alla som får vara i din (och bebis´)närhet kan skatta sig lycklig. Tack för att vi fick komma och givetvis ska vi traska ut på promenader oftare. ...Och tack för en underbar dag. <3

2009-11-18 @ 07:57:37
Postat av: Jacqueline

När välkommna när ni vill...och promenaderna skall vi ta upp oftare nu!!! kram kram

2009-11-18 @ 11:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0