Plugg kväll och storm!!!

Att sitta här hemma i stormen och plugga med ljus tända och veta att en del har haft stömavbrott kan göra mig lite rädd......inte för att vi skall bli av med strömmen men för att det är kusligt med blåsten......den viner och skallrar i fönsterna och saker flyger omkring......tänk om man hade varit så omedveten som lilla Tilda där hon ligger och sover i sin säng.....nix pix.....här skall det pluggas så det ryker i fingrarna på tangentbordet!! Jag älskar detta ämnet...... utvecklingsstörning och andra funktionshinder!!!!

Ikväll har vi haft världens sötaste Jean på besök......jag och Tilda bjöd på Paj och den blev super god!! Att sen jean hade handlat med glass som tilda tålde blev ju ännu bättre!!! Tack Jean för en trevlig kväll!

Nu sitter Gry och piper sidan om mig.....behöver nog gå ut men tror inte att hon vill det i dettta vädret...fåt väll göra ett försök! Plugga, diska, äta clementiner och ta en dusch sen är det tilllåtet att gå och lägga sig......för jag skall upp och vara hos Julia och Martin i morgon bitti och passa Viking en stund.....!!!

Sov gott & Dröm sött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0