Ny vecka och nya tag!!!

Måndag........och inget höjdar väder.......Tilda hade studiedag från skolan så vi myste på morgonen och jag fick pluggat så mycket att jag har 1 uppgift kvar på inlämningsuppgiften tills på fredag.....sååå skönt!!! När vi började bli rastlösa ringde vi till Gina och pojkarna...kollade om dom var sugna på att pysa till lekplatsen och få lite frisk luft.....det var dom.....så vi byltade på oss och tog gry i kopplet och begav oss ut i det hyffsat fina vädret......När vi kommer till korset vid Bo Ohlsson så börjar det att stört regna is.....det blåste storm och regnade som sören......och vi hade inga regnkläder med....jiiipppiii!!!! Det slutade med att vi drack varm choklad och åt kanelbullar hos Gina och Pojkarna!! Tack för fika stunden!!!

   När vi gick hem fick vi låna ett paraply av Gina fast det gick inte att ha uppe för det blåste för mycket......!! Jag & Emil har varit super flitiga i dag och rensat på Tildas nya rum så vi kan börja att gipsa väggen........för hoppningsvis denna veckan!!! Vi har oxå varit inne på ica.se och gjort matsedel för 2 veckor frammot.......nu hoppas vi på att det funkar att hålla oxå!!!

Nu skall jag lägga mig i soffan och mysa med Emil och bebisen som rullar runt i magen konstant......!!!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0