Kladdkaks sugen & Halvvägs!! =)

Dagen började bra!! Härligt väder och en taggad Jacqueline på pluggningen!! Attsingen vad jag är duktig!!! Efter att ha haft ett super sug efter kladdkaka i 3 dgr och inte haft saker hemma till det tog jag mig i kragen och gick till ica för att handla mjöl och ägg........när jag kom hem satte jag igång med baket....åååå jag var så sugen!! Där gick jag och väntade på min kladdkaka och när den var perfekt öppnade jag ugnen och tar ut plåten......tyvärr råkade jag då tippa plåten för mycket och PANG så åker hela jävla kakan ner i golvet upp & ner.....HELVETE.....Jag skrek så högt så gry stod sidan om och rysste....stackars hunden!! Men min kladdkaka då!! Ja jag fick ta upp det som ej hade nuddat golvet!!

    

Och en super rolig sak!!! Jag, Emil, Julia och Martin har bokat biljetter till Buddy Holly i Malmö i februari!!! Det skall bli så roligt!! För Brolle är ju riktigt grym!!!

   Att vi nu kommit halvvägs på graviditeten är helt galet!! 20 v !! På ett sätt har det går fort men på ett annat har det gått väldigt långsamt tycker jag!! Nu skall jag komma tillfreds och börja fatta att detta är på riktigt!

Jag är så glad med mitt liv och vår lilla familj, Jag älskar er alla!!! God helg!!! Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma/Christer

Det här tycker jag är roligt att läsa ,titta på bilder. Fin blogg du har gjort,några kommentarer har det blivit.



Puss & Kram Mamma

2009-11-13 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0