Underbar helg, klippning, 4 månader kvar!!!

Ja det var ett tag sen jag skrev här......nu får jag skärpa mig!!! i helgen som gått har vi varit i Göteborg och Liseberg på julmarknad och det var såååå mysigt förutom att det var svin kallt!! Riktig julmarknad!!!

  

Karuseller åkte Emil och Tilda hela dagen......och tilda fick även träffa tomten och ge honom sin önskelista!!!

Idag är det beräknat 4 månader kvar tills våår lilla bebis får se världen.......tiden går fort fast det går oxå vldigt sakta när man sitter hemma och funderar!!!=) Att jag och Emil skall komma överrens om ett eller några namn innan bebisen är född det tippar jag som omöjligt.........det få komma då den är född!!!

Idag skall jag klippa mig!!! Är så sugen på att klipa av mig håret fast det skulle vara ett gravid syndrom som alla gör när dom e gravida så därför har jag tänkt om och kommer bara ta det som behövs på topparna sen skall frisören oxå få tunna ut mitt hår så mycket det går.........kommer bilder i kväll skulle jag tro!!

pok allesammans!!!

Kommentarer
Postat av: amandaaamanda

fin bild på jultomten :)

2009-12-08 @ 11:33:45
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: JenU♥

Mysiga bilder =)

2009-12-08 @ 11:42:56
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Super fina.....jag blev jätte nöjd med bilderna på Tometen och Tilda fast kameran är hyffast kass!!

2009-12-11 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0