Sjukstuga & matlagning!

För att fortsätta från igår så sov jag när bollibompa började och vaknade kl 21.......botten ont i huvudet......somnade i sängen igen typ 23.30.....vakande imorse med huvudvärk fortfarande!!!! Suck!!! Emil har feber och jag känner mig allmänt kass......känner mig lite febrig......men orkar göra det jag skall ändå!!

När jag hade hämtat Tilda på fritids idag åkte vi och gry ut till skogen och plockade granris till våra kransar som vi tänkt att göra!!! Men oj då.....det råkade faktiskt smyga in en lten liten fin gran i bagage luckan oxå.......men vi förstörde faktiskt ingenting!!! Den var sååå fin!! 

     

Då har vi börjat vår nya mat vecka med recept från ica´s hemsida........"billiga veckan"   Igår blev det marockanska färsbullar med morotsstavar och potatis i ugnen........super gott!!! Idag blev det Rotfruktsrakor (potatis, morötter, palsternacka) rivet och blandat med ägg och mjöl......stekte detta som typ köttbullar......och sen kanper steck bacon till det med lingon.....såå lätt och mycket gott!!! Testa vet jag!!!

   Då börjar en ny månad och den sista månaden på detta året......och snart är det bara 4 månder kvar till vårat lilla pyre kommer till världen......ååå längtar så!! Just nu mår jag hyffast bra och känner inte några som helst skavanker eller åkommor!! Pyret bara rör sig konstant....inte en chans att jag kan sätta/lägga mig ner och koppla av......nix pix......då sätter vi igång och sparkar runder.....mysigt e det på ett sätt.... 

Sov gott alle sammans!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0