Julafton!!

  Jaha då var det ett tag sen jag skrev här igen.......kan inte mer än beklaga!!!!!:(  har inte varit på humör!! idag är det julafton eller typ 10 minuter till......och vi har haft en helt fantastikst trevlig julafton i simrishamn hos Emils mamma med släkt!!! 

Jag fick Christina Aguleras nya parfym och en jättefin rosa pjamas av Emil och Tilda!!! Blev toppen glad.......Av emils mamma Lotta och Sven fick jag presentkort på fotvård och en massagebehandling........kan ju inte bli bättre!!! Alla barnen var som gladast hela tiden och älskade sina julklappar!!! ååååå önskar så att man fick vara liten igen..........Sitter nu och tänker lite på morgon dagen .....då skall mamma, christer och kära syster min komma till oss och fira lite jul!!! Mera luleklappar!!!!:))

Blev glatt överraskad igår när min pappa ringde och önskade god jul....han talade om att han hade tänkt att komma förbi nu i veckan och hälsa på!!!  Alltid trevlligt!!  Imorgon skall vi nog oxå måla lite på tildas nya rum....om tid finns!!! Den sista snön skall oxå få känna på lite pulka åkning och snökoje byggning tror jag.......hoppas att jag får på mig termobyxorna över magen.........Lägger ut lite foton på lite av varje som jag har missat att blogg om dessa veckorna även någon magbild blir det nog!!!

Massor av kramar och hoppas att alla får en trevlig Jul!!!


                                    

Kommentarer
Postat av: GinaPina

Åh va fina bilder- och magen- WOW.... Definitivt pojke som jag sagt från dag ett ;) Saknar er som fasiken. Vill träffa er en dag när ni kan. <3

2009-12-28 @ 13:16:53
Postat av: Jacqueline

Gina: klart att vi kan träffas....kom gärna förbi....jag är hemma!!! Kram

2009-12-28 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0