Barnvagnsjungeln och snart ett Nytt år!!

Igår var jag och Emil och tittade på barnvagn......phuu säger jag bara....trodde att jag skulle kunna bestämma mig på studs men nix pix.....efter lite mer än 1 timme hade vi kommit överens om 3 st vagnar som skulle kunna tänka oss.......nu till det svåra......att välja mellan dessa.....!!! Tyckte att ala 3 var både fin och sköna att köra men det kan man väll inte kolla riktigt förrän man är ute på riktigt och traskar!!!

Crescent classic............................


      Teutonia Prestige........................eller  


Emmaljunga Cerox...........dessa 3 blev det till slut!!!  


Nu är vi snart klara på Tildas nya rum allt är målat så nu skall vi tapetsera och lägga golv och sätta lister........sen är det dax för inredningen.........!!!

Ha ett Gott Nytt År alla vänner!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0